torsdag 27 augusti 2009

Det händer en del..

Nu är man tillbaka på jobb igen efter semester. Känns lite småtradigt men inte så trist som jag trodde. Idag fick jag besked på att jag har fått en fast anställning på en annan avdelning med mycket bättre lön än nu! JÄTTEGLAD!!! Jag börjar där veckan efter jag slutat på mitt nuvarande jobb.

Mollys styrketräning går bra. Jag tycker hon blir piggare och orkar mer för varje dag. Nu måste vi bara sätta igång med vallningen också. Önskar att jag kände nån med får här i Svedala... Om nån vet något om det får ni gärna höra av er till mig!!!

I måndags var jag, mannen och Johanna i skanör med alla våra hundar. Vi badade (jag och Zorro var de enda badentusiasterna...) grillade och hade det jättebra!!! Vädret var underbart : ) Det är så kul att mina och Johannas hundar går så bra ihop. Zorro simtränade hur länge som helst, han var faktiskt trött när vi kom hem. Molly var inte alls intresserad av att simma... hon tyckte jag var väldigt läskig när jag försökte locka ner henne i vattnet. Vår massör Susanne har ju sagt att det vore bra för Molly att simma...

Annars letar jag fortfarande efter en bra hundbur... inte kul att att inte kunna köra nånstans med dogsen : (

Molly har varit hos veterinären och blivit besiktigad idag. Allt var ua utom att hon har en del tandsten... men det visste jag ju!

Imorgon är det ledigt innan det är dax att jobba 6 dagar på raken. BLÄÄÄÄÄ

6 kommentarer:

Pamela sa...

Grattisgrattis!!! :D Vilken avdelning e det? :D Härligt! Kram!

Susanne och Pebbels sa...

Jobbigt att gå tillbaka till jobb efter ledighet!

Hur gammal är Molly, hon ser vuxen ut på bilden :)


Kram

Anonym sa...

Hej Grattis till jobbet.
Nu ska jag städa...:(
Hoppas du kunde somna om

Kram J

Annsofi sa...

Grattis till fast jobb!!! Härligt! :-D

Sara o Vila sa...

Gött med jobbet, grattis..
Hur går det med nya vovven nu då??
Kram sara

Lottie sa...

tja!! ring mig när du har tid!

kraaam