onsdag 7 oktober 2009

Tack Pamela!

Idag har vi varit och vallat hos Lottie. Tusen tack att vi får komma!!!! : D Pamela var en pärla och följde med och fotade lite, tack snälla! Det är så roligt med bilder, men svårt att ta själv medans man tränar! Mollan skötte sig utmärkt idag : )





Nu ikväll var det agility på klubben. Måste säga att jag är sååååå nöjd med Zorro hitills denna veckan!!! Inte ett enda skäll eller utbrott idag heller, och duktig på alla övningarna var han också!! Han var lös nästan hela tiden på klubben också, ja alltså när vi gjorde övningarna. Full fokus på mig. Kanske det börjar släppa nu??? Hoppas verkligen det, för så många gånger jag har varit nära att ge upp på honom men ändå bitit ihop... hoppas han börjar slappna av nu!

Kram på alla fina människor!

4 kommentarer:

Pamela sa...

Tack själv :) Det var intressant o se hur det ska gå till o hur hon jobbade :) Ni var så duktiga! HÅller på o maila lite fler bilder till dig! :D Kraam!

Pamela sa...

Hej! I morgon ska jag på föreläsning på klubben hela dagen, slutar 16 o sen ska jag ner till trelleborg på någon kulturkrock så jag kan tyvärr inte :(:( kram

Anonym sa...

Hej!!
Jätte fina bilder :)
Roligt att det går så bra..
Håller på målar på huset det är jätte tråkigt..
Kia fånga en mus idag hon tror kanske att hon är en katt... :)
Ha det så gott kram J

Susanne och Pebbels sa...

Det verkar så roligt att valla, jag hoppas att jag hittar någonstans där jag kan testa det. Eller jag och jag, Pebbels menar jag förstås ;P