lördag 5 december 2009

Tack för alla snälla ord och allt stöd!!!!

Min fina kille!
Första dagen utan Zorro har varit hemsk. Ingen söt hund som stod och studsade när jag om ner i morse.. så konstigt tyst och stilla i huset.. Ingen som satt och var sugen när vi åt lunch.. Zorros puff gapar tom och allt vatten är kvar i hans skål... vet inte när jag kommer orka ta bort allt, imorgon kanske?

Jag älskar Mollan och är så glad att jag har henne, men Zorros plats kan hon aldrig fylla, hans personlighet var helt unik!

Idag gick jag och min snälla syster och krattade och gjorde fint på hans grav, det känns bra att han ligger i trädgården! Tack också snälla johanna som tog med mig på en härlig promenad på stranden. Ditt sällskap, solen och våra glada hundar skingrade verkligen mina tankar idag... det behövdes. Kram på er båda!

3 kommentarer:

Sara å Vila sa...

Men Jenny vad är det jag läser.. Jag beklagar verkligen men håller med de andra som skrivit att det var starkt av dig... Tänker på er alla!! kram

Frida sa...

Vad sorligt att Zorro har lämnat dig, lika sorligt som att han inte mådde bra. Mina tankar går till dig Jenny, hur jobbigt det ens känns så måste känslan av rätt beslut en vacker dag ta över. Fast saknaden av stunderna av den fina Zorro kommer nog alltid att finnas. Kram på dig!

Jenny sa...

Tack Sara och Frida för era snälla omtänksamma ord!