tisdag 1 december 2009

Trött!

Trött trött trött trött trött trött...... ja så skulle hela detta inlägget kunna fortsätta. Vet inte vad det är med mig, men allt är bara tungt trist och jobbigt!

Förra veckan var Bobby Dalziel här och Miss M och jag hade bokat många träningar. Det var kanon. Vi tränade korta flanker, större utgångar och jag fick lära mig vilka visslor Miss M är tränad med. Jag är sjukt nöjd med träningen. Bobby is the best!

Zorro har det dööötråkigt förtillfället. Jag är lite trött på honom. Han överreagerar alltid. Rycker armarna av mig när man är ute. Han förvandlar trädgården till en lerbana... suck... What to do with that boy! Och min inspiration att träna med honom är typ helt borta... hans ständiga aggressivitet mot andra hundar gör ju att det inte är så kul att åka till klubben eller andra kurser. Jag har inte anmält honom till någonting alls nästa termin... : /

Jag skall gå och lägga mig tidigt... jobba imorgon, phuuuu är såååååååååå trööööööööööött och har så ont i hela kroppen!

1 kommentar:

Sara å Vila sa...

Tack snälla du!!! Ha det toppenbra du/ni oxå..
kramar