fredag 22 maj 2009

Feber igen!


Usch usch... nu har jag blivit sjuk igen! Blivit tvungen att sjuka mig från jobb igår och idag... inte bra för planen på fortsatt anställning!

Var på vallkurs i tisdags på kvällen. Zorro gick väl sådär... det var jäkligt mycket drag på fåren i början, lite för svårt för oss! Gjorde två längre hämt, Zorro var som vanligt klart bättre till höger, skall självklart välja det på VP:et. 

Började sen känna mig kass på jobbet på onsdagen, hade skallebank och feber. Så givetvis kunde jag inte gå på agilityn på kvällen, såååå jäkla surt att missa den!

Så nu har jag bara snorat, nyst, kvidit och försökt bli frisk i två dagar. Jag hoppas verkligen att jag orkar åka på VP-träningen på söndag... Zorro MÅSTE träna annars kan vi lika bra ta tillbaka VP-anmälan : /

Nu är det bedtime snart! 

8 kommentarer:

Pamela sa...

Neeej, inte sjuk igen :( Stackare! Hoppas du snartsnart mår bättre o kan träna m Zorro för jag ser ju framemot att komma o hejja på ert VP ju! Krya på dig! Kram!

Anonym sa...

Tråkigt att du är sjuk. Träna med kia igår det gick ganska så bra. Leon har en dålig period just nu ska till vet. och ta lite prover.
Ha det gott och hoppas du kan träna imorgon.
Kram Johanna

Annsofi sa...

Hehe, har alltid velat ha fylliga läppar som Angelina Jolie. Hade inte råd med riktigt silikon så jag tog hjälp av Svea istället :-) och du är sjuk igen, din stackare. Krya på dig, hoppas att vi ses på onsdag!

Anonym sa...

Hej!!! Jag tyckte Zorro och du jobbade på bra! Jag menar herre milde himmel, du är ju sjuk kvinna! Ta det lugnt och gå med the flow, vp blir en rolig grej för både Zorro och dej!! :o)

kraam

Anonym sa...

Å du, det var Lottie som skrev, sry jag försökte va anonym ;o))
kraam

Anonym sa...

Hallå tjejen ;)
Nu närmar det sig dagen D, spännande ;) Hoppas att förkylningen ger sig så du är fit 4 fight när du står där vid pinnen och ska sända höger, eller???
TACK för dom gulliga orden om positiv blogg <3
Skulle du vara pigg och frisk någon dag och känner för att bara ta en lång tur i bilen för att valla på nya får så är du hjärtligt välkommen ;-)
Ha det allra bäst
Madeleine

Anonym sa...

ehh sorry.... när jag läste inlägget lät meningen pigg och frisk någon dag väldigt konstig!!! Jag menar om du är pigg och sugen på att valla så är du välkommen ;)

Camilla sa...

Stackars dig som är sjuk igen :( Hoppas du mår bättre nu :) Hur gick det på tävlingen? Jo jag tycker också att det är rätt hemskt hur dålig koll vissa människor har på sin hund. Men det är klart, jag erkänner att Nouchi inte är en ängel själv, hon svarar blixsnabbt på en blick eller morrning från en annan hund & hon kan verka väldigt kaxig i koppel, men hon skulle aldrig hoppa på en annan hund när hon är lös. Hade hon gjort det så hade jag aldrig haft henne lös, men som tur är så försöker hon helst undvika andra hundar och väljer att ha kontakt med mig istället vilket jag är väldigt glad över :) Ha det så bra!Kram :)