lördag 30 maj 2009

Ledighet och kalas!

I onsdags var det möte på med Öresundsvallarna. Susanne Lindberg var där och höll föredrag om hundmassage och stretching. Det var jäkligt intressant! Ett par vänner till mig går till hennes praktik med sina hundar och de har fått mycket bra resultat i form av förbättrade tävlingsresultat och förbättrat allmäntillstånd. Jag har därför kontaktat Susanne och bett henne provmassera Zorro. Jag återkommer med resultat senare. Så länge kan kolla in hennes hemsida här

Annars har det varit jobb hela veckan. I torsdags var vi på en intressant kurs i sårvård på UMAS, det är juste att jobbet betalar lite vidareutbildning! Tyvärr lyckades ju klumpiga jag dra på mig en fin p-bot på 700 spänn i malmö.... Grrr!

Nu njuter jag av 4 dagars ledighet... hoppas på att hinna fixa en del hemma. Idag har jag attackerat en gigantisk disk! Lottie fyllde 50 år idag så nu i eftermiddag var jag över hos henne på lite kalas med massa god mat!! Grattis vännen : )

Imorgon skall jag åka och hjälpa till på valltävlingar i Maglarp på fm, skall bli kul! Annars har det blivit lite vallträning i onsdags som faktiskt gick hyfsat och lite agilityträning här hemma i trädgården. Zorro börjar så smått fatta slalom nu, kul!!!

Nu är det dax att lägga sig raklång i sängen och kolla film!
Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du min vän!!!
TUSEN TACK för hjälpen på tävlingen idag :-) Så jättesnällt! Hoppas din bränna inte blev för stark! Vet du, jag har bränt armarna!!! Helt ofattbart ;o)
kraam kram
ps. träningen är 18 på tisdag :-)