lördag 2 maj 2009

Fina bilder!

Ja det har varit mycket jobb de sista dagarna. Upp tidigt och hemma sent! Imorgon är sista dagen på dessa passen. Jag jobbar kväll imorgon så det blir i alla fall lite sovmorgon, jobbar halv två till halv tio! Lite träning har det ändå hunnits med. Vi var på agilitykursen häromdagen och har vallat också! Orkar dock inte skriva nått speciellt om det... är faktiskt lite slut!

Älsklingen har varit hemma idag och passat Zorro, tack!! och då har han tagit massa fina bilder i det härliga vädret. Ett fåtal kan ni se nedan, resten kommer hamna i mitt album i photobucket efterhand under kvällen.

Sneaky Zorro, the wolf!
Vår underbara trädgård!
Zorro har kollat läget vid grinden.
Livsnjutaren!
hihi..
Trevlig helg!

3 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Så fina bilder på Zorro! Men så e han ju en kille som gör sig på bild oxå =).
Hoppas ni har det bra, här har vi haft fullt upp nu när Ante varit hemma. Nu ska jag uppdatera, det var längesen, kram!

Anonym sa...

Hej Gumman
Jätte fina bilder.
Spåra idag det gick så där. Har du varit på rallyn?? Vi ses imorgon p.s jag hänger på nästa löp runda hi hi kan behövas :) Johanna

liza sa...

du är flitig med din blogg... det är INTE jag för mitt dygn ter sej alldeles för kort. zorro - han är rolig att titta på, väldigt talande kroppsspråk tycker jag... hehe!
kram och ta det lugnt för hälsans skull...