måndag 25 maj 2009

Uppgångar och nedgångar...


Vallträningen i söndags gick skit... men det var ju mitt fel, man kan inte åka och valla med en överladdad hund som bara gått småpromenader de senaste dagarna. Jag vet det... men gjorde det ändå... dumma mig!!

Mår i alla fall lite bättre idag och har kunnat gå till jobb, även om det var med en kraftansträngning. Trist idag var att mitt så himla positiva förhandsbesked från banken om ett lån till lite husfix och en ny bil förbyttes mot ett tvärt nej!! Tydligen räcker det inte att man äger en fastighet som är taxerad till 1. 5 mille utan lån, har en ekonomi utan klander, sparat pengar i banken i åratal och inte skall låna någon större summa om man BARA har ett vikariat... men snälla nån måste jag säga då... även en fast anställning i dagens finanskris kan ju snabbt bli ett avsked. Jäkla skitbank, skall genast imorgon säga upp all kontakt med denna jäkla svindlarbank! Besviken är jag!!!

Imorgon skall vi i alla fall valla på fm innan jobb, skall bli kul att se om Zorro kan uppföra sig lite bättre. På onsdag är det medlemsmöte med öresundsvallarna och det skall bli föreläsning om hundmassage och stretching, spännande!!!

Vill passa på att säga tack till söta Johannna som kom förbi med kakor och choklad till en sjuk mig i lördags, mycket gulligt : )

Lite bilder att glo på...

Jag och gräsklipparen
Min jättesöta syrra som kisar i solen!

Två dumhuvuden... våra miner är obetalbara, har vi ens en kommunikation : ) ?

Mer gräsklippning.... looove åkgräsklipparen!!
Zorros blivande passfoto!

Hej svejs så länge... från en som hatar banken!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej tjejen.
Tack för senast... :)
Lycka till med vallningen, det kommer gå jätte bra.
Ha det gott så hörs vi kram

Annsofi sa...

Uppvärmning? Vaddå uppvärmning? Det har vi väl aldrig pratat om på kursen? :-D Vi kanske borde bilda klubb, jag med mina skador och du med din feber.

Nasim sa...

Hahaha! Och jag är tydligen totalt inåttåad :)

Anonym sa...

Hallå, han ska visa sitt vänstra öra på passbilden, Zorran ;o)
kraam lottie

Jenny sa...

Oj då!!! det hade jag ingen aning om... Tack tack Lottie... tur att ha vänner med koll!!! : )