fredag 31 oktober 2008


Ja då var fredag... sitter här och dricker en liten delikat drink och känner mig nöjd med att min långa praktik på ortopeden nu är över. Jag är däremot inte så nöjd med att min handlededare var så snål med betyget. Dessa 8 veckor har gått väldans fort. Nästa vecka är det tenta och massa obligatoriska seminarier. Veckan efter det har vi introduktion till akutvård och hel massa mer seminarier. Sen skall jag vara i hemsjukvården i Oxie i två veckor, skall bli intressant. Men men... just nu skall jag bara samla kraft inför helgens mastodont plugg, har typ ett helt seminarie som jag inte skrivit ännu... apuuu! Fattar inte upplägget på denna kursen, hur skall man hinna allt!

Igår var det träningen på klubben. Vi skulle prova rallylydnad. Zorro och jag har ju redan erfarenhet från det och t o m tävlat två gånger så träningen gick jättebra och Zorro verkade tycka det var kul med nått han kände igen. Vädret var det lite sämre med.. givetvis ösregnade det hela kvällen. Tror jag skall döpa om bloggen till regnmakaren. 

Ha det göttit! Kram

Inga kommentarer: