lördag 25 oktober 2008

Min bästa syrra har nu startat sin webshop som säljer designade figurer/leksaker/samlarobjekt (hoppas beskrivningen är representativ). Jag har själv kollat på sortimentet och tycker verkligen att många av figurerna är helt underbart gulliga och häftiga, speciellt i Ludd-deluxe sortimentet. Så jag  rekommenderar er att ni går in på iYoudesign och kollar! Länk till shopen finns i min länklista. Idag har lilla jag varit på praktiken hela dagen. Skulle typ sluta vid halv två, men det blev snarare halv fyra... phu! Efter det åkte jag till affären och tömde kontot... behöver nog inte handla mat på några år nu... Hittade salt- och vinägerchips, mmmm gott! Så nu skall jag strax gå ner i mitt stökiga kök (undrar varför ingen diskar här hemma) och försöka fixa lite romatisk lördagsmiddag ihop med mannen. Mannen som varit en ängel idag och passat Zorro när jag varit borta. Ja.. idag får Zorro stå tillbaka lite, han fick nöja sig med trädgården på eftermiddagen. Antar att jag har det i baknacken imorgon, han kommer att ha myror i brallan haha. Funderade egentligen på att köra till Tollarp imorgon och kolla på en mentalbeskrivning som brukshundsklubben anordnar. Jag funderar ju på att anmäla Zorro till ett sånt test. Men som det känns nu får det nog bli en hemmadag med massa plugg istället, har ju tenta snart och konstigt nog är det ingen annan som läser mina läxor åt mig! Nu säger mannen att det är kökstajm... så bye!!!!

Inga kommentarer: