torsdag 25 juni 2009

Molly!!!

Vilka fantastiska dagar det varit!!! Molly har kommit in vårt liv! Zorro åt inte upp henne! Jag vågade prova på VP! och idag har en viss speciell bankman (tror inte personen läser min blogg precis, men vill ändå rikta ett stort personligt tack!!!) givit mycket positiva besked om ett lån : ) Tack det gjorde verkligen denna dagen!!!! : D

Idag har jag lämnat tillbaka Molly till Bobby. Det kändes inte kul : ( Hon hade gärna fått stanna hos oss med en gång, men det är faktiskt bäst att hon åker till skottland nu ett tag. Jag (??) måste ju fixa en större hundgård och fixa ett till hundhus. Så det blir troligtvis så att jag i alla fall åker till skottland, tur vi inte avbokat resan ännu(!) och hämtar hem henne då. Nu hoppas jag bara att det löser så Johanna kan åka med. Håll tummarna!

Nedan lite bilder på sötaste Molly!!!

Lite nättare än Zorro!

Zorro kör sitt vanliga rullande..... Molly räcker ut tungan!

Skönt att de kommer överrens, d v s Molly morrar om Zorran inte sköter sig och han passar sig noga då!

Min tjej!

Så jäkla söt.
Charmig också!


What??
Fiiiin!
Thanks again to the best Bobby!!

4 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Så fin hon är! Så kul att du fått förmånen att få en sån fin vovve, hoppas hon kommer trivas bra hos er, å det gör hon ju säkert! Kram

Jenny sa...

Tack Linda!!! ja det hoppas jag med. Men det verkade faktiskt så redan från början. Hon tog huset i besittning, satte Zorro på plats och utsåg mig till en bra person för att jag gav henne mat, vatten och leverpastejben! : )

Pamela sa...

Så söt hon är!! =) Kan förstå om du längtar tills du hämtat hem henne! :) Ha det bra! Kraam!

Anna o Pelle sa...

Vilken sötis!