söndag 28 juni 2009

Pamela!!!

Har fått reda på att Pamela tackat ja till att "passa" Zorro när jag åker till skottland!! Sååååå tacksam!!! Han kunde inte fått en bättre hundvakt! Thomas kommer ju vara hemma hela veckan, men han tycker inte det är så där jättekul att rasta och träna med Zorro så då tyckte jag det var bättre att fråga Pamela! Perfekt med nån som kommer och aktiverar Zorro varje dag!

TUSEN TACK på förhand till bästa Pamela. Nu kan jag åka utan att ha dåligt samvete!
Kram på dig!!!

7 kommentarer:

Pamela sa...

Klart att jag vill hjälpa till o passa Zorro! Jag har ju ändå inte så mycket annat att göra :) Bara kul att kunna hjälpa till när någon behöver hjälp! Ha det super! Kramar!

Anonym sa...

Det tycker jag var jätte gulligt av pamela :)
Tack Jenny för bra träning och trevligt shopping runda...

Kram Johanna vi hörs i morgon

Frida o Ösa sa...

Kul att du kommer iväg till Skottland till slut! Och grattis till Molly!

Anonym sa...

Hejsan hoppsan ;)

Härligt med dom här goa vännerna som finns där när man behöver dom som mest ;) Ja vad ska man säga visst är han bara helt fantastisk den här mr Daziel <3 Det blir säkert hur bra som helst vad du än bestämmer dig att göra el inte göra med Zorro <3
Ha en super vecka!!
Kram M

kee&Johan sa...

Vill önska dig en trevlig sommar, hoppas din resa blir trevlig ha det gott /Kee&Johan

Frida o Ösa sa...

Det är 3 st leichtertackor och en finullsstacka sen är det deras 7 lamm. Tror det kommer bli kanon =)

annsofi sa...

Diesel är en collie, väldans stilig enligt Svea (som försöker gräva sig in till honom, det lättfotade stycket) Jag ska göra mitt bästa för att sluta i vettig tid! :-)