tisdag 9 juni 2009

Väntanstider!

Varje dag tittar vi i brevlådan efter rabiesblodprovssvaret... imorgon kommer det kanske???
Idag har Zorro har vilat efter massagen igår, vi har bara varit på lite avslappnande promenad! Jag märker ingen skillnad på honom idag. Susanne sa att vissa hundar kan få lite träningsvärk, men Zorro verkar faktiskt som vanligt!

Imorgon sticker vi till Maglarp och käkar lunch för att sen träna lite vallning. Jag hoppas Lottie vill hjälpa mig att träna kortare hämt med hund och människa stående hos fåren!! Sen på kvällen är det avslutning på agilitykursen. Tyvärr har jag ju missat ett par gånger, men det skall bli kul imorn i alla fall... och snart börjar ju nästa agilitykurs hos Emelie Norrman. Extra roligt att Ann-Sofie med Svea från bruks också anmält till den kursen : )

Nu är det dax att sooooova, har varit en lång kväll på jobb!

1 kommentar:

Pamela sa...

Så skoj m den agilitykursen, önskade jag kunde gå på den. Säg till om du behöver en fotograf så följer jag m! Men jag har iaf anmält mig till grundkursen på klubben till hösten. Kimba ska slippa träna lydnad 1 termin haha. Kram