fredag 6 februari 2009

Invigning!

Japp! invigning av de nya joggingskorna idag : ) och de var faktiskt sköna... inga tecken på skoskav, vilket annars jag har mycket lätt att få. Så jag är nöjd! Att jag sen kanske inte är så nöjd med kondisen det är en annan sak, hehe! Sprang med Zorro i Torup nu ikväll. Vi tog 3 km slingan som ju är jättefint upplyst, av dessa tre km sprang jag ca två och känner redan att jag kommer ha träningsvärk imorgon, vojne! Men Zorro var jättenöjd... "matte äntligen har du fattat vilket tempo det är man skall ha när man går koppelpromenader" och nu hör det till saken att jag mitt senila helvete t o m glömt kopplet hemma. Så lösningen blev en spännrem som turligt låg och skräpade i bilen! Bra att vara slarvig ibland ; ) Det känns bra att jag nu totalt infriar nyårslöftet med en träningsdag i veckan... tänkte ju mig att det skulle sätta igång på allvar när jobbet startade! Så I´m pleased with my self!

Skall bli skönt att få hålla helg nu efter en hård första arbetsvecka! Är på väg ner i köket för att småäta lite godis, laga god fredagsmat till mig och världens bästa man och dricka en liten martini under tiden det puttrar! Aaaahhhh

Ha det fint!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!! Tjejen. Roligt att skorna var passa. Var ut och sprang imorse, kia blev också glad...
Ha en bra helg så hörs vi.
Kram Johanna

Anonym sa...

Hallå!!
Du är värd mer än lite godis efter första arbetsveckan ;o) Visst är det spännande med ny arbetsplats!! Vi ses en dag! Nästa vecka jobbar jag ons-mån, hoppas vi kan ta en lunch en av dagarna!
kraam Lottie

Lucas & Co sa...

Jag måste oxå köpa nya skor...mina promenadskor är från typ....hm....när jag bodde i Luleå...så säg fyra fem år gamla...dax att köpa nya.
Snart e d dags för valpsing här =) ska bli så skoj! Hoppas d går bra på jobbet, kram!