tisdag 3 februari 2009

Stackars Zorro!

Jag är ju helt dööööd! Att jobba är ju skit jobbigt! Så Zorro har ju haft det ganska tråkigt (megatråkigt enligt honom själv) i två dagar nu. Promenad på morgonen, i och för sig en lång med massa bus, sen hundgården hela dagen, i och för sig med aktivitetsleksaker och ben med gottis instoppat, sen har det blivit en lite längre promenad på eftermiddagen och en kortis nu i kväll. Men inte den minsta energi till aktivitet, lek, träning eller annat... naada! Men man vänjer sig väl med att gå upp halv fem.... eller inte : (

Blir bra sen när kurserna på klubben startar, då kommer man nog iväg även om man är trött. Och så kommer ju våren snart! Optimist! 

Imorgon jobbar jag ju i alla fall em passet så då hinner jag ju träna med pamela på fm. Skall bli kul... Zorro kommer väl vara odräglig! hehe

Klockan är 20:19 och jag skall gå och lägga mig, bye bye!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, håller med,, helt död när man kommer hem, och hundarna helt superpigga!! Det är ngt med att jobba på sjukhus som gör en extratrött, tror jag ;-) Hoppas du slipper calici viruset som går!!!
kraaam