söndag 22 februari 2009

Jobb jobb jobb

Ja nu har det bara varit massa jobb hela helgen! Och likadant blir det imorgon phuu! I lördags hann vi i alla fall med en snabb sväng ner till Lottie för lite vallning innan jobbet. Det var kul. Zorro var lite väl het, så jag tränade på hans tålamod och på att kunna skicka höger eller vänster när jag står brevid honom... hmmm svårt! Han vill bara rusa rakt fram då, suck!! Eventuellt skall Bobby komma till Sverige snart, hoppas han reda ut problemen åt mig ; )

Idag träffade jag Johanna för en rolig men lerig doggiewalk efter jobb. Zorro såg mäkta förvånad ut när han såg henne och Kia stå och vänta på oss på andra sidan vägen.... Va? är ni här??? Skoj!

Nu är det natti natti... kl ringer 04:25!

1 kommentar:

Anonym sa...

godmorgon!!!
Jag tror kia tyckte det samma...
hon leta och leta och så var ni bara där :)

kram J