måndag 16 februari 2009

SKIIIT

Hatar den här attans snön. Vaknade av ett mess från Lottie imorse, hon skrev att det hade snöat i Maglarp så vallningen fick ställas in. Det blir för jobbigt för fåren att springa i snön, och det får man ju förstå men jag blev såååå besviken. Det har ju inte blivit så mycket vallning på sistone... dels har jag ju jobbat en del, och på kvällarna är det för mörkt och så har ju en del träningstillfällen snöat bort. Suck!!! hata hata... (moget va?) Längtar till fint väder!!!!

Så... nu får man försöka hitta på nått annat att sysselsätta sin helt nippriga hund med idag!!! 

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj tjejen ;)

VA... KAN MAN VILA SIG FRISK??? Visst e man en liten idiot som far runt som en galning när man egentligen borde ta det lite lugnare MEN man kan ju förlora många roliga saker.. Tänk om jag inte tränat lydnad i helgen då hade inte min "lydnadsgen" vaknat till liv igen.. ;) Tyvärr så ligger jag till sängs idag för host snor bacillen gjorde en slutspurt med en FEBERBASKELUSK :(
Det var längesedan jag var hemma ifrån jobb pga att jag var sjuk och det är blähh.... Hoppas jag är redo för nya friska tag i morgon!!! Du får väl träna lite gömma godis inomhus på väldigt svåra ställen då brukar hjärnan fort bli nöjd hos dom 4 benta;)
Ha det så himla bra
M;-)

Anonym sa...

Hej!!
synd att vallningen ställdes in, och jag som älskar snö fast i lagom mängd. Spårningen var jätte rolig det blir igen nästa lördag. Klart vi gör något på Fredag om vädret tillåter. Kram J

Anonym sa...

Så nu e mitt inlägg borta, tar det via sms o telefon istället.! Ska vi träffas o träna nån dag? när kan du? kram