torsdag 12 mars 2009

Jobb & jobb

Så här kan det se ut ibland... tur vi har börjat på kurs, haha!

Igår var det inspirationsdag med kollegorna från jobb på FBU-gården i Höllviken. Det var en bra dag med många konstruktiva förslag, god mat och fika fick vi också! Dagen hade nog känts lite bättre om jag inte haft huvudvärk och kännt mig febrig hela dagen. Gick sen och la mig typ kl 21:00 och sov sen till 09:30... gött! Tack älskling att du tog hand om Zorro!


Idag har det bara varit jobb. Förmiddagen gick i slowmo, mådde kasst och orkade bara precis masa mig ut en runda med Zorro vid lunchtid. Fick sen köra i snigelfart hem på kvällen eftersom någon idiotisk vädergud fått för sig att det skulle snöa i mars månad... blää. Min snälla man hade varit ute med plutten som tur var. Så nu sitter jag här framför datorn och försöker varva ner lite efter jobb, svårt att sova direkt!

Igår klarade Arsenal sig med blotta förskräckelsen vidare i champions leauge (straffar gick det till) phuuu... men vidare är vi : D

Nu skall jag vara ledig i FYRA dagar. Jäkligt skönt! Imorgon skall vi valla hos Lottie kul kul kul kul!!!! Jag hoppas jag mår lite bättre imorgon.

Sov gott!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för idag . Hoppas vallningen går bra.
Har läst om VKH som är en ögonsjukdom. En kull under kia har drabbats så man blir lite orolig.
Ska träna lite i kväll det gick ju inte så bra idag, men det beror ju helt på mig.

Ha det gott vi syns på söndag

Anonym sa...

Hallå, jag har inte börjat använda träningsboken ännu, men jag har beställt den :-)