lördag 14 mars 2009

Suck vad livet är trist..

... tycker Zorro. När matte är sjuk händer det ju alldeles för lite. Ingen ordentlig promenad har man fått idag heller... suuuuck!

Imorse vaknade plutten tidigt, typiskt när man är sjuk och vill ha sovmorgon. Eftersom jag mådde som en agurk fick han nöja sig med trädgården. På förmiddagen gick vi ut i trädgården och tränade lite, det gick faktiskt bra för att vara på hemmaplan, Zorro brukar ha svårt att koncentrera sig ute i vår trädgård, mycket som skall vaktas och passas! Innan vi gick in så lade jag ett långt näringsspår med 2 vinklar, Zorro fick titta på så han visste ungefär var det var. En timme senare (vilken Zorro spenderade med näsan tryckt mot glasdörren i väntan  på att få komma ut till sitt spår) gick vi ut och Zorro tog då spåret mycket bra, klarade vinklarna jättebra! KUL! det var ett tag sen vi lade spår ju...

Nu i eftermiddag masade vi oss ut på en mini-promenad och sen har jag och lovely kollat in hur först Pool krossade Man U och sedan hur Gooners krossade Blackburn, Gött! Perfekt fotbollslördag. Härligt med segrar!

Nu tänkte jag gå ner och sysselsätta monstret med lite övningar och klippa klorna på honom (brukar göra det varje helg). I kväll får vi se vem som representerar oss i shlager-spektaklet!

Jag hoppas verkligen att jag känner mig bättre imorgon för då är det ju rallylydnad hos Pamela! 

Ha en nice kväll!

Inga kommentarer: