söndag 1 mars 2009

Nytt försök!

Efter ett påpekande i förra inlägget hade jag tydligen döpt Hemp till Rex... hmm inte lätt när hundarna är så lika varandra. Men jag är ju ganska säker att den första bilden jag tog var på Rex..... så nu har jag letat upp den.... men vid närmre granskning så ser ju denna hunden också ut som Hemp! oh my God... hur många bilder blev det på Hemp egentligen... väldans skumt då jag nu inte hittar någon bild på Rex. Är jag senil i förtid kanske... ? Ja ja Hemp är ju söt, så håll tillgodo! Sorry Rex....

2 kommentarer:

Anonym sa...

godmorgon,
lycka till idag.
Fick dit meddelande förstår att du blir trött. Det var jag också efter en hel dag i skogen.
Det gick bra med spårningen.
Åker till klubben i kväll, om du har ork så kan du ju komma.
kram J

Anonym sa...

Hej!
Jag hade kunnat komma när ni ska träna o kolla på o kolla på tänder men Kimba får stanna hemma =/ Så om du/ni ska träna nån dag så höra ev dig så kommer jag om jag inte har något annat för mig!! :D
Kul att det gick bra på vallningen!!
kram!