tisdag 7 april 2009

Cool brud!

Fick ett mail från Johanna som är i Östersund på lite semester. Längst ner kan ni se en skitcool bild på henne... jag vill oxå!!!!! 

På rally hos Pamela. Foto:Lord

Tandvisning. Foto: Lord

Skall matte sitta här skall minsann jag oxå... Foto: Lord

I Veberöd som tävlingssupporters. Foto: Johanna

Zorro och godiset. Foto: Johanna

Wrooom wrooom... snacka om cool & snygg brud!!!!

Idag ägnas annars dagen åt fortsatt kurering av virosen. Ännu sämre idag... skit! Fick bra tips av Anna att gömma korv i trädstammar åt Zorro. Det var mycket uppskattat. Vi har många gamla knotiga träd på tomten, så de tog honom ca 30 min (minst) att hitta alla bitarna. Han verkade mycket nöjd efteråt!

Hej hej!

3 kommentarer:

liza sa...

oj... snyggt åk! men sitter du uppe på nattetid.... sov ist! fin sida med kanon bilder. ha det fint! // liza

Jenny sa...

He he... nä det gör jag inte! Klockan på bloggen är helt utflippad! Kul att du kollat in Liza!

sara å vila sa...

Men nej, är du sjuk... Inte bra.. du får kurera dig så gott du kan såklart....
Nu ska jag fortsätta läsa lite på din blogg, har inte hunnit med någon blogg på ett tag nu ;)
Kram sara å vila