måndag 13 april 2009

Hipp hipp hurra!

Skrev ju inget blogginlägg igår... vilket ju faktiskt var ganska kasst av mig! Jag får väl ursäkta mig med att vi hade fullt upp med födelsedagskalasbestyr... nä inte riktigt! Men igår var det faktiskt Zorros födelsedag! Han fick massa extragott att äta och spelade fotboll i trädgården... favvo syssla! Så jag tror nog att han tyckte dagen var bra. Men när hans förra ägare Mia idag hälsade till honom på facebook fick jag faktiskt lite dåligt samvete att jag inte i hans egen blogg skrivit ett endaste litet pip om att det var hans stora dag igår!

Så lite försenat... Grattis grattis grattis till Zorro på hans 3-års dag!!!!!!!! (precis som att en hund skulle bry sig... fy vad löjlig man är!)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Pamela sa...

Oj pussa o kram Zorro från mig!! :D Grattisgrattis Zorro! :D

L8 Ardin sa...

GRATTIS i efterskott till snygge ZORRO !!!!

Vad skönt att du är på g igen!

Hoppas vi ses snart!

KRAM