måndag 13 april 2009

Undrar som undrar...

... om jag faktiskt inte känner mig ganska ok idag. Det enda som är kvar av virus skitet är en skrällig hosta, ett par snytningar då och då och en total utmattning i hela kroppen, men allt detta lär väl ge sig nu i veckan.

Idag skall jag och Zorro åka till lottie och fåren en liten stund. Får nog bli nån slags träning som bygger på att jag står stilla och Zorro springer! Han har mycket överskottsenergi. Men även han har faktiskt tappat lite form under dessa 2 veckor. Jag tycker även att pälsen ser lite mindre glansig ut... men det kan ju också bero på lite fällning av vinterpälsen ju! Hoppas det i alla fall!

Imorgon är det dax för jobb... har nog lite ångest över det, drömde nämligen en gräslig mardröm om saker som gick fel på jobbet imorse... uff uff! Känns som att det var evigheter sen jag jobbade... men det är det ju nästan också, 2 veckor! 

1 kommentar:

Pamela sa...

Så skönt att det börjar bli bättre =) Kan förstå Zorro, kan inte ha varit skoj för honom (eller dig). Ha det bra! Kram