onsdag 8 april 2009

Jäkla virus!!!!

Idag har allt ont också placerat sig höger öra. Men det är ju inte så att det slutat göra ont i halsen för det... näää då! Plågas skall man. Är så förbannat trött på det här jävulska viruset nu. Hela vårt hem är helt kontaminerat av allt snor och alla nysningar! Zorro har också haft det väldans trist... tror att han börjar ge upp hoppet om mig!

Nedan kan ni se lite bilder av hur uttråkad han är när han t o m sover i sin puff mitt på dan... Jag fick så dåligt samvete att vi då gick ut och tränade lite. Körde lite rally utan skyltar (det gick skitbra.. tricket är alltså att ha en uttråkad hund!), tränade rutan på ett nytt sätt som funkade bra, och avslutade med apporten. Sen var jag tvungen att gå in och lägga mig, helt slut! Zorro sa.. men matte... detta var ju bara uppvärmningen!

Apport!

Rutan.

Skitiga tassar. Tycker trampdynor är så himla sött!

Zzzzzzzorro.

Däckad av tristess!

3 kommentarer:

Pamela sa...

Stackars dig som fortfarande e sjuk!! Hoppas det snart blir bättre!
Hur lär du in rutan? :D Kram

Anonym sa...

Hej Jenny!!
Vilka bilder av Zorran!
Förstår virusattacken är jobbig :(
Drygt med halsont!!! =(
Krya på dig vännen, hörs imorn ;-)
kraam
ps. kan du messa ditt hemnr?? :-)

Pamela sa...

Okej. Jag har påbörjat rutan på den låånga vägen. Klicka in den. Jag vill inte ha något liggandes i rutan eftersom Kimba redan e ganska snusig av sig så då tror jag att har jag bara tålamod till detta så hoppas jag på bra resultat! o även på tävling så kan man inte lägga nåt i rutan eller gå ut där o så. Men vi tar det lugnt, borde träna det oftare men glömmer bort det + e det ett tag till innan vi ska träna den riktigt =P
GLAD PÅSK! Kram