torsdag 27 november 2008

Godkväll! Jag är trött och har skallebank... känns som bihålsinflammation på vänster sida : (
Idag har jag haft lite sovmorgon till kl halv nio... fantastiskt va? kommer ihåg "the good old days! då man låg och segade till elva på förmiddagarna... det var då det, suck! 

Zorro fick en cykeltur i "räserfart" på förmiddagen, motvind = I hate it! Bussarna går sååååå ofta in till Malmö mitt på dagen, blev tvungen att gå hemifrån 10:40 för att vara i skolan kl 12. Jättekul!!! nääää Har sedan överlevt ett tråkigt seminarium och varit på Willys och shoppat loss, var typ helt tomt i kylskåpet. När vi tillslut kom hem var kl redan halv sex, stackars Zorro!

Nu ikväll var jag på klubben och tränade med Pamela och Camilla och deras fina briarder! Tränade apporten, ställande och ligg under gång idag. Zorro var superduktig idag, jag är jättenöjd med allt!!! Höll faktiskt apporten ovanligt länge... om än inte tillräckligt länge! Men Zorro var nog inte nöjd med mängden träning för han har varit helt uppskruvad här hemma nu ikväll. Blev tillslut tvungen att göra massa tankeövningar för honom.... efter ca 20 min verkade han nöjd och kunde gå och lägga sig, phu... jag som skulle plugga. Men det gick inte för Zorro kom hela tiden och buffade på lagboken, viftade på svansen och glodde uppfodrande på mig. Svårt att motstå honom då...

Nu skall jag gå och döööö
Vallträning tidigt imorgonbitti innan skolan, tjohooo!!!!!

oj! glömde ju berätta att jag blivit kallad till intervju för ett jobb jag sökt på en avdelning på Trelleborgs lasarett... jättekul...men blir ju helt nervös, inte van att gå på sånt! Håll tummarna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, vad kul!! Intervjuer är läskiga, så är det bara. Men det kommer att gå jättebra! Lycka till på vallträningen idag!

Puss på dig!

Anonym sa...

Roligt att det gick bra på träningen igårkväll! Pelle har fortfarande inte hostat och jag håller tummarna allt jag kan.
Lycka till på intervjun, kommer gå jättebra!

Anonym sa...

Hej! Skoj att träna i går! Mitt mobnr är; 0768-451593, Camillas mail är; swedishsoccergirl85@hotmail.com o där kan du fråga efter hennes nummer. Jag hade planer på att ta ditt nummer men i all träning glömdes det bort =P Jag kan tyvärr inte nån dag nästa vecka utan det får i så fall bli veckan efter igen, men det kan vi höras närmre om då =)
Hoppas det gick bra på intervjun!!