onsdag 12 november 2008

Hoppla hoppla! Idag känner jag mig så där lite lagom snorig och fetvaddig runt huvudet... nog på väg att bli förkyld, suck! Gick hem tidigare från skolan. I förmiddags hade vi introduktion till anestesi och fick prova att intubera en träningsdocka, jättekul! På em skulle vi gå på guidad tur på kirurgens operationsavdelningar... men det avstod jag som sagt! Skall ju ändå ha en veckas praktik där senare i vinter. Verkar faktiskt rätt kul att vara op-syrra!

Ikväll skall jag åka och träffa Lotta och hennes fina häst i Cornetto i deras nya stall. Det skall bli kul, ska få rida lite också... det är ju inte varje dag jag rider nuförtiden. Känns lite konstigt faktiskt... innan red jag ju i alla fall tre dagar i veckan. Saknar min lilla Adrienna!!! 

Nu är det kurs hos Lottie med Nigel Watkins... en guru inom fårvallning tydligen... men jag skall ju gå i skolan hela tordag och fredag och sen vara på praktik på måndag, så  därför kan ju jag inte vara med... trist... mega trist!

Eftersom jag nu lyckats fördriva säkert 30 minuter framför datorn utan att ha fått gjort ett jota så måste jag skärpa mig nu... dax att ta tag i seminarieuppgifterna... ååååhhhh!!!!

Ciao!

Inga kommentarer: