tisdag 11 november 2008

Hallo! Det har varit en lång dag i skolan, seminarie och föreläsning. Var inte hemma förrän kvart över fyra. Så stackars Zorro har fått ligga i hudgården hela dagen, men jag tror inte det går någon nöd på honom. Dels har ju min älskling byggt ett jättefint isolerat hundhus till honom, och i det har han massa halm att bädda in sig i och så har vi en uteliggplatta under presenning som han också kan vara på om han vill. Zorro får alltid ben och sin älskade aktivitetsboll när han skall vara i rastgården, så när han ser att jag tar fram den bollen så mer eller mindre skenar han in i rastgården och ser allmänt glad ut! Så det är skönt.

Nu sitter jag och väntar på att mitt badvatten skall bli klart, älskar att ligga och jäsa i badet! Sen skall jag och Zorro promenera ner till klubben och träna med Johanna. Skall bli kul! Måste ju grilla lite inför allmänlydnadspasset på torsdag! Sen ikväll måste jag sätta mig och plugga, som vanligt.... suck... ska bli så skönt att bli färdig med utbildningen.

Mailade med min gamla chef från medicinen på UMAS idag, och tydligen finns det möjlighet att få jobb där! Helst vill jag ju vara i Trelleborg, men finns det inget där så hade ju medicinen inte varit fel!! Kul att bli påtänkt!

Ha en trevlig kväll.

3 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Ja det tror jag det, att det är synd om Zorro som måste ligga i HUD-gården, det låter jätteläbbigt juh! Hihi....kraaam å lycka till imorgon!

Jenny sa...

Haaaahaaa... guud va kul!!!! har jag inte sett, men nu måste det ju stå kvar! Haahaa

Ja stackaren... låter verkligen läskigt!!!

Anonym sa...

Åja, tror inte det går någon nöd på Zorro om han nu rusar ut dit... Ja, det ska bli kul att grilla er på torsdag!!! Hehehehe... Det kommer gå jättebraaaaa. Ska se om jag hinner klämma in ett inlägg efter matchen! Ha det gott!