fredag 21 november 2008

Snööööö och mera snööööö... vad fan är detta! Jag har ju inte satt på vinterdäcken ännu, det får faktiskt snöguden vara så snäll och ta lite hänsyn till!!! Detta jäkla snöande gjorde att jag missade min vallträning hos Lottie idag, vilken jag typ längtat efter i mer än 1 vecka nu! Skit. Men jag vågade faktiskt inte köra ut när det snöade så mycket att man typ bara såg 3-4 m framför sig och vägbanan kändes hal och slipprig. Hoppas det försvinner till på söndag, då finns det nämligen en ny chans till vallning. Jag tror att jag skall ta tillbaka allt dumt jag sagt om regn den sista tiden... regn hindrar ju en trots allt inte att träna! så det så....

Zorro blev alldeles heltokig av snöandet, han sprang som en galning runt runt i trädgården, hoppade upp i luften för att fånga flingorna i munnen och rullade sig sen som en tetting, haha skitkul att kolla på! det skulle man ha filmat...

Tentan kändes sådär idag, ett fall handlade givetvis om astma och som vissa vet så har jag ju typ i två veckors tid gått och sagt... "bara det inte blir astma, för då e jag körd" Men jag har ju inte läst på mer om astma för det! smart va? Men nu är det så att jag tycker astma är döööötråkigt att läsa om, varför vet jag inte. Så har det varit sen dag ett i skolan ungefär. Sen handlade ett fall om appendicit och det sista om stroke! så vi får väl se... resultatet kommer upp den 5/12 så jag måste vänta enda tills dess, suck!

Nu skall jag snart bege mig iväg till klubben, gåendes för all del, och träffa Carina och Mira där! Ska bli kul! Mira är en sån där duktig hund som snart skall starta i lydnadsklass tre... hoppas Zorro kan inspireras lite av henne!

C you later!!!

Inga kommentarer: