söndag 9 november 2008

Söndag eftermiddag! Det typ ösregnar ute... nja det har nog lagt sig lite, men eftersom dagen började med strålande sol så blev man ju lite besviken att det mitt under promenaden i bokskogen började regna och mitt fina spår jag lagt till zorro verkade regna bort. 

Annars hade jag och Johanna en jättebra dag, zorro, Leon och Kia verkade inte bry sig det minsta om att det regnade : ) Leon (Johannas Akita hane) klarade sitt spår jättebra, Zorro verkade däremot bara följa massa andra spår... och så helt plötsligt så sa han.. men kolla matte: här är det ju nån som lagt ut massa korv till mig!!!! Han verkade inte alls vara med på noterna idag! Ja ja, bättre spårning nästa gång hoppas jag. Fika fick vi göra under bagageluckan ute på parkeringen eftersom det regnade så mycket, men kakan smakade ju bra ändå! 

Nu skall jag gå ner i mitt överstökiga kök och göra en total sanering så vi kan komma igång lite med renoveringen igen... har liksom stått stilla ett tag nu... Men så har vi ju också häcken full med massa annat jobb och läxor!
 
Fortsatt trevlig helg!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Jenny! Ja, träna får vi göra! Denna veckan är lite körd för mig, men vi kan kolla nästa? Ha det gott!