torsdag 20 november 2008

Jahaja, idag fick jag stanna hemma... med tanke på hur jag mådde kl 05:00 imorse måste det ha varit minst ett par hundra långtradare i vårt sovrum som kört över mig i natt! Men nu, ett par tabletter och flera koppar te senare så börjar jag så smått bli människa igen. Det finns nog hopp om att jag skall orka pallra mig iväg till träningen på klubben ikväll! Skall träffa Anna med Pelle och några till (tror jag... vet inte riktigt vem...) och träna lite lydnad med Zorro. Skall bli jättekul att få lite feedback från andra! Hoppas Zorro uppför sig, hehe!

Och regnet fortsätter att plåga oss... när jag och Zorro var på långpromenad började det givetvis HAGLA... och det var inte lite hagel. Ont som fasiken gjorde det i ansiktet och tro det eller ej så verkade faktiskt t o m Zorro störas av vädret. Han bryr sig ju inte ett dugg om att det regnar annars!

Idag är det födelsedag... ingen har ringt! Jag måste vara jättepopulär! Men svärmor har i alla fall skickat ett jättegulligt kort, tack bästa svärmor! Annat var det när man liten och mamma kom in på rummet och sjöng och hade tända ljus, varm choklad med "plispgrädde" och goda mackor med sig. Jag fick alltid rostbröd utan kanter, en med mimosasallad och en med saltkött! det var tider det... men saltköttet hade man ju kunnat skippa nu, stolt veggo som man är! Hade varit gött att vara liten igen...

Ska sätta mig och läsa om tarmsjukdomar nu inför morgondagens hemska tenta. Håll tummarna! Kan i alla fall skryta och berätta att jag fick ett A på min leadership-seminarie-uppgift! Tjoho!

kram kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på pölsedagen!
Du, om du inte är riktigt pigg och kry så går det fler träningståg! Troligtvis redan i nästa vecka! Smsa om du ställer in!
Krya på dig!

Anonym sa...

Grattis kära Syster Yster! Hoppas det går bra med pluggandet och tarmarna och allt, jag ringer dig om en liten stund!

Puss!

Lucas & Co sa...

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade ååår, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade ååååååååååår! Hurra hurra hurra hurraaaaaaaaaaaaa! Grattis på födelsedagen, kraaam!