lördag 29 november 2008

Regn, regn och regn... varför skall det regna när vi lägger spår? Förutom att jag mår som en "agurk" och har ont i halsen och massa huvudvärk så var det en bra dag i skogen. Jag, Johanna och hennes man Christoffer träffades med hundarna (Zorro, Kia och Leon) i bokskogen. Först trampade vi varsitt spår till alla tre hundarna sen tog vi en långpromenad så spåren han ligga till sig lite (eller regna bort.. vilket sätt man nu vill se det på). Leon klarade sitt spår jättebra, avvek bara en gång. Kia var lite velig och gick från spåret flera gånger och tog riktigt god tid på sig men kom så småningom fram till köttbullarna! Zorro var mycket bättre idag än förra gången. Han tog spåret direkt och kom bara på villovägar 2-3 gånger tror jag, men sen gick han på det igen! Kändes bra... men vi skall prova att lägga någon annanstans nästa gång. Det verkar vara väldigt mycket störande dofter där vi varit dessa två gångerna. Christoffer tog lite bilder... hoppas de mailar de till mig snart, då skall jag lägga ut dem!

Annars har det mest varit massa plugg till lag-tentan idag... suck! tråkigt! Jag är så trött på skolan nu... skönt att det snart är slut. Måste bara klara alla de sista grejorna! Nu skall jag gå ner och hjälpa my darling att fixa med taket i köket! skall bli spännande att se hur vi skall lösa det!

C you!

1 kommentar:

Lucas & Co sa...

Så skojjigt att vara ute i skogen och spåra! Det är såklart roligare i fint väder men man ska ju träna i alla olika varianter så det e bara bra =). Ni behöver inte ta med nåt på torsdag, me fix =) kram!