onsdag 26 november 2008

Idag var det sista dagen på praktiken i hemsjukvården. Det har varit roligt och mina handledare har varit jättegulliga, tack! Imorgon och på fredag är det obligatoriska seminarier i skolan... apuu! Om det är nått jag är trött på nu så är det ordet "seminarie".

Ikväll skall jag sticka på en temakväll om agility på klubben. Det skall bli kul eftersom jag ju anmält till agilitykurs nästa termin! Imorgon kväll skall jag träffa Pamela och Camilla och träna lite på klubben... det skall bli kul, Zorro har ju outtröttligt med energi! På fredag morgon innan skolan skall vi sen sticka till Lottie och träna vallning, tjohooo! Det har vi längtat efter!!!! Så vi har inte tid att det tråkigt i alla fall!

Jag och snyggingen har satt igång med vår renovering av hemmet igen. Igår städade vi upp hela det första vardagsrummet och tömde det totalt på kartonger, verktyg och massa skit som samlats där sedan i somras. Så nu är det klart för att slipa ner taket så det kan målas sen! Vi har bestämt att jobba ihop igen på fredag eftermiddag, skall bli jätteskönt att komma igång med allt igen... så vi äntligen kan bli färdiga! 

Bobby Dalziel har kommit Sverige igen! Han kommer att vara här i 3 månader och hålla massa träningar hos Lottie under tiden. SUPER!!! (Kolla på Somollis hemsida, finns i min länklista). Zorro svarade verkligen bra på de två träningarna vi var med på sist han var här. Så jag har redan bokat in en träning på tisdag i nästa vecka, jippiiie!

Nope... nu skall jag plugga effektivt i 30 min inför författnings-tentan i nästa vecka, sen är det dax att sticka till klubben!

Ciao ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jenny!
Pelle mår bra, har inte märkt av någon hosta ÄN! Men, en vecka har inte gått än... håller tummarna att det inte blivit någon smitta. Lycka till ikväll!