fredag 26 december 2008

Boxing day

Annandag jul! It´s the famous boxing day och Arsenal möter Aston Villa. Skit då att vi har Fabregas borta med skada sedan matchen mot Pool. Adebayor är också borta, fick ju rött kort sist... kan bli en tuff kväll!

Vaknade tidigt av att Lottie messade och sa att hennes resa till UK startade nu... kul för henne! Fem hundar har hon med sig, tror att hon skall tävla lite också.. Så spännande. Sen somnade jag gött om... härligt med sovmorgon! Det är få saker som är så gött som att vakna tidigt och sen kunna somna om med gott samvete. Det har varit ett underbart fint väder idag. Gnistrande frost, strålande sol och klarblå himmel. Underbart!!! Jag och snyggingen tog med oss Zorro och gick Lindas aggarpsrunda, det var härligt. Tyvärr har vi ju kommit till den tiden på året då varje promenad i princip blir förstörd av massa skjutande med raketer och smällare. Hatar det jävla skitet!  Det borde förbjudas... : ( 
Zorro blir jätterädd och helt okontaktbar... så synd om honom och alla andra djur! Skönt att vi i alla fall flyttat från Malmö... där är det ju 1000 gånger värre... Svedala är ju ändå rätt lugnt!

För övrigt känner jag mig klart mycket bättre nu, skönt! Men jag gör fortfarande inte många knop, tänkte bara göra det mest nödvändiga resten av denna veckan. Imorgon ser jag fram mot att träffa Bobby för lite vallträning, det var ett tag sen nu!

Nu är det ca 30 min tills det blir mörkt ute, skall gå ut i trädgården med Zorro och leka lite och njuta den sista stunden av dagens fina väder!

Håll tummar och tassar för Arsenal ikväll!

Inga kommentarer: