måndag 15 december 2008

Jiiiippiiiiee! Idag ringde chefen på en av avdelningarna i Trelleborg som jag sökt jobb på och sa att jag hade fått tjänsten! Det är i och för sig bara ett vikariat på 6 månader med chans till förlängning, men eftersom det var 25 som sökte jobbet får jag ju vara jätte happy att jag fick det. Arbetsmarknaden ser ju inte så positiv ut för sjuksköterskor just nu! Jag kommer att börja i början på februari! oj oj... från student till riktigt jobb... har ju pluggat i en hel evighet nu, skall bli spännande! och härligt med en riktig lön också!

Skall fira med att gå och ta hand om disken... hahaha! 

5 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Super duper grattis!!! Så roligt för dig! Det förtjänar du efter allt slit. Vi syns imorgon bitti, kram!

Anonym sa...

Oj så skoj!! :D Grattis!! :D Kram

Anonym sa...

GRATTIS Jenny!!! Bra jobbat!! Är vi nästan kollegor jue!!! Jag är ju i Trelleborg ibland :-)
kraam Lottie

Unknown sa...

Grattis, grattis!

Anonym sa...

Tjohoo, gratis kära Syster som blir en alldeles riktig syster alldeles snart!

Puss puss puss!