onsdag 24 december 2008

Haj haj! Har sååå tråkigt! är inte van att göra ingenting... älsklingen är ute med Zorro och jag är rastlös, haha inte lätt att vara dålig! Men jag mår i alla fall betydligt bättre idag. Ingen hjärtklappning, ingen huvudvärk, pyttelite yrsel... så det är skönt. Ägnar dagen åt att äta ischoklad och annat gott, mår faktiskt lite illa nu, hehe!

Har hållt på med med mitt fotoalbum halva dagen. Har nu lagt in massa bilder som legat och tagit plats i datorn. Har också lyckats (med sweeties hjälp) få ordning på alla albumen. Så nu ligger alla fotona i fin ordning, kul! Tack babe!

Börjar nästan ångra nu att vi bestämde att inte köpa några julklappar till varandra... ett litet paket hade det ju varit kul att få ge bort och få!

Hade egentligen bokat tid med Bobby för vallning idag... men det blev det ju ingenting av med.. bull! får ta igen det om några dagar. För vad hade varit en bättre klapp till Zorro än en timmes vallning?

God Jul alla snälla fina vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul :)

Unknown sa...

Hej Jenny,

Jag kommer gärna ner och tränar en liten stund.

Jag läste om dina "äventyr" med akuten och annat. Är du säker på att du ska träna?

Malin