lördag 6 december 2008

Hallooo!
Idag är det lite bättre med familjen. Mammas man har kommit hem tillfälligt nu... han skall in för rekonstruktiv kirurgi av ansiktet när alla svullnader lagt sig men konstigt nog verkar han inte ha så mycket ont! skönt ju!

Idag har min älskade man varit snäll och kört mig och zorro till vallträningen. Volvon står ju fortfarande på platta däck : (
Träningen gick jättebra. Körde mest repetitioner av sånt vi hållt på med innan. Bobby sa att jag inte skall prova nått nytt när jag är själv förrän vi har tränat ett par gånger mer tillsammans! Låter ju vettigt! Lovely tog massa bilder och filmade lite... lägger ut dem imorgon om jag hinner!

Nu i eftermiddag har vi äntligen blivit färdiga med den jävla poolen... nu är den skurad och klar inför vintern.... kul.. det har ju redan varit vinter ett bra tag! Så seriösa vi är va? Men det känns skönt nu i alla fall!

Idag skall jag träffa Johanna. Vi skall käka på nån restaurang och bara snacka skit och ha det kul! Inte ofta man ses utan hundar.. haha! Jag som inte är van att gå ut kommer väl bli hur fnittrig som helst... hihi!

Ha en braig kväll!

Inga kommentarer: