tisdag 23 december 2008

Kia är med hos Lottie!
Zorro har betett sig illa!
Zorro ligger fint och väntar på kommando!
Zorro följer fåren fint!
Lottie ger mig instruktioner!
Ja... träningen fär nog ligga nere ett par dagar nu....
Kollaps! Det har nog varit lite mycket på sista tiden... typ de sista åren... Igår hände något läskigt, mitt hjärta började slå konstigt, jag blev suuuper yrslig och jag fick en blixthuvudvärk precis bakom höger öga. Jag satt och höll ronden på sjukhuset när allt detta hände.. så det blev ju lite pådrag med EKG, CT-skalle, massa blodprover och annat läbbigt, kändes lite pinsamt! Men jag kände mig faktiskt riktigt kass.. hamnade nere på akuten... Som tur var så visade alla prover och undersökningar att det nog inte var något allvarligt, läkarens teori var att jag förmodligen överansträngt mig. Jag har ju varit sjuk i flera i flera veckor, feber och ont i halsen, men har ändå hållt igång som vanligt....har ju inte kunnat missa i skolan. Jag har ju velat kunna ta examen med min klass! Så nu är jag ordinerad sträng vila så att hjärtat rättar till sig!!! Tur det är lite helgdagar nu då så man har tid att vila. Zorro är redan helt frustrerad, första dagen....hur fan skall detta gå. Jag skulle liksom inte göra ett endaste dugg på minst 2 dagar och sedan utvärdera situationen. Mannen har fått ta Zorro på promenad idag, och han är juuu lagom road av det! Inte en sån jul man hade tänkt sig precis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder på när ni vallade :)
Så läskigt det som hände! Får ta det lugnt nu i jul!
God Jul! Kram Pamela & Kimba

Lucas & Co sa...

Ja nu får du allt ta å lugna ner dig lite fröken.....lugn å fin.....inte stressa, du måste ta hand om dig. Klart mannen ska ta hand om Zorro så du får vila. Annars får han med mig att göra! Det e allvarliga grejjer juh. Hoppas ni får en lugn och skön jul iallafall, kram på er!

Anonym sa...

Hej och GOD JUL!!
Jag har oxå ett litet "stresshjärta" som drar igång och flimrar till emellanåt. Blir yrslig och precis som du får ibland huvudvärk efteråt. Första gången jag fick det hamnade jag oxå på akuten. Lite otäckt, kan man minst sagt säga.
Men du, ta det jättelugnt i jul, och försök undvika stress och för mkt måsten!
Jag hoppas vi ses i januari, och att du är pigg å glad då!! GRATTIS till LEG SSK!!
Kraamar Lottie