onsdag 17 december 2008

Hallooo!
KUA är jättekul! Man får verkligen agera som en självständig sjuksköterska och det känns jättebra. Har haft flera spännande patientfall som jag lärt mig mycket av. Mitt team jag är i (Emma och Carina, ssk:or och Ingrid och Maria, läkare) är kanon bra! Ni är duktiga!!!

Zorro verkar ha kommit på lite rätt fot (tass) igen. Har tagit det lite lugnt några dagar, bara tränat lite trams här hemma. I tisdags gick vi Aggarpsrundan med Linda, Lucas och Molly innan praktiken, det var härligt, mycket roligare att vara ute och gå tillsammans med bra sällskap! Molly har nog blivit kär i Zorro... var på honom hela tiden... han såg mest lite plågad ut! Idag har vi träffat Johanna och Kia på klubben. Träningen gick jättebra, introducerade extern belöning för första gången utanför hemmet idag. Det funkade perfekt... jättefin ögonkontakt! Sååååå glad!!!!

Idag har jag också bokat bord till min examensdag. Den 16 januari tar jag alltså examen.... kan knappt fatta det, fyyyy vad jag har slitit! Först är det fin avslutning i Johanneskyrkan i Malmö med tal, musik och diplomutdelning. Sen skall jag fira med familjen på Intermezzo här i Svedala, mest för deras goda tapas skull!!!! Skönt att ha nära hem också. På lördagen skall vi från klassen träffas och äta och festa lite på Retro, skall också bli skojsigt!

Imorgon skall jag och Zorro träffa Bobby för vallträning, hoppas den positiva trenden håller i sig! Så nu skall jag gå och däcka... gick upp 04:15 imorse....

Sov gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Det var jättekul att träffa er med och kul att det verkar gå frammåt i vallträningen!

Själv är jag numera helt såld på ett stycke BC valp som vi passar, får se om jag kanske kidnappar honom från Lottie....hahaha =)

Bilder är på G, vi har bara inte haft tiden...suck suck

Kram