fredag 5 december 2008


Fredag kväll! Det är mycket som hänt... min mamma och hennes man råkade ut för en bilolycka i onsdags. Jag fick inte reda på det förrän sent på kvällen, hemskt! Mamma har fått frakturer på bröstbenet, skadat knäet och sår i ansiktet men hon har fått komma hem nu i alla fall. Hennes man fick flera frakturer i ansiktet och ett intryckt kindben samt massiv skada över skulderbladet, så han är kvar på sjukhuset. Personerna i den mötande bilen klarade sig med lindrigare skador. Man får verkligen tacka sin lyckliga stjärna att ingen dog. Nu önskar jag bara att de skall återhämta sig så bra som möjligt. Men jag säger då det... jag skall aldrig mer skiljas från nån som ovän eller lägga på luren som ovänner, livet är väldigt skört! Så mitt budskap är: älska varje minut, man vet inte hur länge man har varandra!

Idag har jag klarat lag-tentan, vilket var väldigt skönt eftersom det inte blivit så mycket pluggande de senaste dagarna. Inte så bra sovande heller. När jag kom hem från skolan idag cyklade jag och zorro ner till klubben där vi träffade Johanna och Kia. Zorro var superduktig på träningen idag, tog lite bilder men jag tror tyvärr de blev ganska dåliga allihop. Skall lägga in dem och kolla lite senare.  

Bilden högst upp är från spårdagen i bokskogen. Man ser Kias söta ansikte sticka fram i ena hörnet!

Ha en bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hörde från Linda vad som hade hänt. Hemskt.. Men tur att de klarade sig!
Träning på klubben på tisdag kl 18.30? Kan du??

Kram Pamela