onsdag 10 december 2008

Onsdag kväll, och suuuuper mätt! Har varit med klubben och ätit julbord på Minnesdals bed & breakfast. Ja... jag är ju vegetarian så det är ju inte så många saker på julbordet som tilltalar, men de var snälla och fixade lite frästa grönsaker, avocado och annat mums! Allt var jättetrevligt, och det blev en massa hundsnack såklart! Stället var jättemysigt, kan varmt rekommendera!

Veckan har varit stressig och jobbig, har fortfarande skitont i halsen... börjar fundera på att jag nog borde söka upp en läkare. Konstigt är ju att jag träffar läkare varje dag... men en tid på VC lyckas jag inte fixa, haha! Akuten är spännande, men det är ju lite rörigt med olika handledare varje dag...

Träningen har varit lite kass på sista tiden... tror att både jag och zorro är i en liten svacka.. mest jag tror jag kanske... trist. Fick i alla fall lite bra tips idag om hur jag skall jobba med zorros extremt jobbiga beteende mot andra hundar (förutom Kia) vid träningarna. Ser fram mot att prova dem!

Har tränat vidare med extern belöning, funkar jättebra inne, skall prova det i trädgården imorgon. Åttan börjar ta form, fast med mycket handvisningar. Imorgon är det vallträning för Bobby, ser fram mot det! Vallträningen är ändå det som zorro älskar mest!!!

Gick upp 04:15 imorse... och nu är kl 23:04... är hypertrött nu.
Gooood naaaaatt!

ps: glömde ju berätta att mitt och Carinas examensarbete har blivit nominerat till MSS-priset (Malmö sjuksköterskeskola, gammalt och prestigefyllt!). Vinnaren presenteras dagen innan examen. Kul! vi är så stolta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att ni blev nominerade, grattis!

Puss på dig!