torsdag 15 januari 2009

Alltså:

Utan att var alltför skrytsam måste jag nog säga....FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!! Ni som känner mig vet att jag ständigt brottas med mitt självförtroende, så därför tillåter jag mig att verkligen vara överdrivet stolt över mig själv just nu! Varför? jo... Jag och Carina vann MSS-priset för bästa examensarbete (c-uppsats)!!!!! Kan knappt fatta det... 

Vårt arbete var en observationsstudie på en avdelning inne på UMAS, det vi tittade på var roller, bemötande och hierarki mellan personalen under ronden. Om någon vill läsa den så just let me know...haha! Så idag fick vi ta emot diplom och ett fint pris i form av ett svart/guldigt porslinsägg på en svart pidestal. Det kändes väldigt roligt. Tyvärr blev man ju tvungen att hålla nån form av tal också... hade ju absolut inte trott att vi skulle vinna (även om vi hoppades) så inte visste jag vad vi skulle prata om... blev lite improviserat blaj blaj.... tänk då att ta emot en Oscar... haha. Men härligt känns det nu i alla fall!

Idag skall jag försöka fixa till massa fint krull i håret i håret inför imorgon... skall låna en slags lockmaskin av Ebba... undrar hur resultatet blir. Har typ aldrig använt en sån... kommer kanske likna ett monchichi troll imorgon...hahhaaha! Ok... det är därför jag gör det ikväll; ser det för jävligt ut där jag tvätta håret igen. Idag har vi övat i kyrkan på hur hur hela ceremonin skall gå till imorgon, väldigt avancerat var man skall gå, hur man stå mm... hoppas man inte gör bort sig och halkar eller svimmar! Jag skall i alla fall inte ta högklackade skor, kyrkans hala stengolv kändes inte lämpat för det, hehehe man behöver ju inte bli ihågkommen som hon som halkade framför rektorn!

Fick reda på idag att det var 105 st som började utbildningen, av dem är 60 kvar nu och av oss 60 är det bara 32 st som är klara och godkända i alla moment. Jag är en av dem! Tjoho.. vad jag är bra!

Ha en fin kväll!
ps inte mycket om Zorro idag... men idag är jag just full of my self... fy vad jag är bra!

2 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Grattis grattis! Kanonbra jobbat! Kram på dig!

Anonym sa...

Grattis!!! Kram