måndag 12 januari 2009

Fia vår fina Fia!!!

Tråkiga nyheter idag. Min syrras jättesöta katt Fia som hon haft i 13 1/2 år har blivit sjuk. Hon har varit hostig ett tag, och då inga behandlingar har hjälpt visade lungröntgen igår att hon hade fullt med metastaser där. Så himla hemskt. Så imorgon är det dax för henne att bege sig av till andra jaktmarker.... Vi kommer sakna henne sååå. Fia har alltid varit lite annorlunda och gått sina egna vägar. En mycket speciell katt med mycket karaktär.

Mina tankar är hos dig syrran! 
Du vet att Fia är min lilla plutt! 
Vi ses imorgon sis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAg hade kunnat helst innan 12 för jag ska in till en kompis på eftermiddagen men om det inte funkar för er så kan jag skjuta lite på det =) men helst då.!
Jag förstår inte det m kommentarerna på min blogg, har kollat men inte hittat nåt fel, men igår fick jag 2 olika du skickade :/ vet inte vad jag ska göra åt det..
Kram

Lucas & Co sa...

Hej! Jag glömde bort att jag ska på babycafé mellan 9-11. Men jag kan kanske gå direkt till klubben sen. Det borde funka. Så bestäm ni tid som passar er så dyker vi upp kring halv tolv om inget går galet. Kram!

Anonym sa...

Halv 12 blir bra!! Då ses vi på klubben då!! Skoj!
Kram