fredag 9 januari 2009

Kräkningar & huvudvärk!

Ja kräkningarna får Zorro stå för. Vaknade imorse av misstänksamma ljud från köket... jo mycket riktigt där stod Zorro och såg miserabel ut! Som tur var tror jag inte att han är sjuk, utan det verkade som att han haft lite svårt att smälta en majskolv som han glufsade i sig i förrgår... hehe...den som gapar efter mycket...! Förkylningen är det däremot jag som drabbats av, mår pecka, och inte blev det bättre av att min sovmorgon blev förstörd! Suck!

Idag skall vi äntligen träffa Johanna, Kia och Leon. Det var längesen då de har varit på semester i sin stuga i Norrland. Inte en enda smällare hade de hört på nyår...ja ett är ju säkert, dit skall jag hänga med nästa år! Dom hade åkt massa slalom, skrinnat på stora sjöar med hundarna och haft det allmänt gött i snödrivorna! Härligt!

Skall gå och kurera mig med ett varmt bad nu.
Hej svejs!

Inga kommentarer: