måndag 12 januari 2009

Inget kan stoppa mig nu!!!!!

Japp, då var utbildningens sista seminarie avklarat idag! Så resten av veckan handlar bara om att göra utvärderingar, dricka champagne och se glad ut! Kan knappt fatta det själv?????!!!!!! Satan vad jag har varit duktig! : D 

Och duktig var Zorro också idag. Jag träffade Johanna och Kia på klubben och körde lite lydnad nu ikväll. Han går fot jättefint nu, orkar koncentrera sig ca 10 m, och det trots att Kia var där! Han håller apporten i ca 6 sekunder, med visst tugg...men men. Läggande under gång går bra, bara jag stannar upp lite när jag lägger honom, ställande under gång går också bra men har är lite osäker! Överlag är jag sååååå nöjd med honom. Han flippade bara ut en gång när vi tittade på Kia när hon hämtade apporten men annars var han lugn och koncentrerade sig på att tigga frolic istället. Bra! Platsliggning gick också fint, men det var ju inte precis någon störning!

Heja mig & Zorro

2 kommentarer:

Lucas & Co sa...

haha tackar tackar =)
ang onsdag så tror jag att jag kan, ska bara kolla först för vi skulle på babycafé men det blir nog tordsdag istället, men vi hörs närmare, kram!

Anonym sa...

Så himla skoj o läsa o Zorro!! Kul att det går så bra!! :D Ska bli skoj o se vilka framsteg ni har gjort :)