onsdag 7 januari 2009

Oooohhh yeees!

Klarade bedside-tentan! Känns såååå jäkla gött! Tack älskling att du supportade mig i morse när jag var helt skakig i bilen in till Malmö! Love you!

Detta firade jag med att åka till klubben och träna lydnad med Zorro. Och idag skulle nog bara allt gå bra! Zorro gick fot i flera meter med svängar och bra ögonkontakt, han sprang och hämtade apporten och kom in vid sidan och satte sig utan att släppa apporten : D : D samt att han var lös hela tiden på klubben utan att flippa ut en enda gång... och då gick jag ändå en liten runda med honom lös inne på området! Helt fantastiskt! Tilläggas skall kanske att vi var helt själva där... men det har ju inte hindrat honom innan från att flippa ut! Så idag var han en kanonduktig kille!!!!!!

Bilderna nedan är från några kvällar sedan. Zorro låg i en skitcool position och sov så jag rusade upp och hämtade kameran... men är jag kom ner igen så hade han rullat ihop sig i sin vanliga lilla boll. Sen vaknade han av allt stim och reste sig, men på sista bilden blundar han sömningt för att blixten är så stark.... min lilla plutt!


Ha en go kväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsvejs igen:)
Tyvärr har jag inga bilder på deras föräldrar, men jag har sett dom båda 2. Mamman är rätt liten och lockhårig och pappan är stor och grov lockhårig han med.Ingen av dom var långhåriga. Sally lär bli rätt så grov hon med. Såg att Zorro också var det :) Jag har också mejlat dom för längesedan, men har inte fått något svar heller! Lite trist faktiskt... Jag köpte Sally av Thomas Axelsson och inte Karl.
Ha de gott
MvH Anna

Lucas & Co sa...

Grattis grattis! Idel framgångar =) ni är så duktiga! Kram och nattis

Anonym sa...

Så skoj att det går så bra m honom nu :D verkligen jätteskoj!! Externbelöning hjälper så himla mycket!! :D
Alltså, Kimba får inte smärtstillande tabletter längre, så nu har hon gått utan medicin i 3 dagar o nu e hon haltfri, men jag går fortfarande bara småsmå kissepromenader o tar det megalugnt för jag vill inget ska hända.. Men om du ska träna så kommer jag gärna dit o kollar på!! Alltid skoj! O extra kul e det när ni gjort så stora framsteg!
Ha det fint!

Anonym sa...

Bravo!
Men lägg ner blixten på kamerna, du gör ju honom blind! Hahahahaha!